SEO For Dummies; Hvordan at vælge den rette virksomhed for dig.

OK, så du er færdig med dit websted. Nu er du bare indsende dit websted til et par af søgemaskiner, læne sig tilbage, slappe af og vente med at se din bank konto vokser. Yeah, thats hvad jeg tænkte så godt. Du vente og vente og vente… intet. Ingen hits. Ingen voksende bankkonto. Du kan ikke selv finde dit websted på søgemaskiner når du har søgt efter navnet på din virksomhed. Er du selv opført? Hvordan kan folk finde du? Endelig blevet fodret op med alle ventende, du beslutter dig at gøre nogle forskning. Du gå til fora og læse artikel efter artikel og et akronym holder popping. SE hvad? Hvad er SEO? Du fortsætte med at læse og finde ud af mere om søgemaskineoptimering, og kommer til at indse, at du er en “novice” til World Wide Web, og du føler venstre ud i den mørke og unavialable til de muligheder, internettet har at tilbyde små virksomheder.
Jeg var ligesom du ikke så mange måner siden, og jeg havde absolut ingen idé om hvor du skal begynde. Hvad er en meta-tag? Nøgleordet massefylde? Link udvikling? Er det ikke, hvad vi gjorde, da vi var 3? Tilslut links og se hvor længe det går? Så vidt jeg husker tror jeg de var aber i en tønde.
Det er ikke så skræmmende, som du måske tror. Det første skridt er at finde ud af om du har tid til at lægge bort for at lære om søgemaskineoptimering. Hvilke metoder skal du bruge? Hvor skal du gå til at bede om hjælp? Men som mange virksomheder på internettet er det ikke din fuldtids gig. Du har faktisk et job du har til at deltage for dit brød og smør så at sige. Så beslutningen er truffet, vil jeg få professionel hjælp. Nu… der går jeg til?
Dette kan være den ultimative spørgsmål når det kommer til SEO, der kan du gå til? Jeg har arbejdet i denne branche i temmelig lang tid nu, og svaret er aldrig klare. Du ønsker ikke at gå til en virksomhed, der er alt for billigt – kan de producere resultater? Hvad gør de egentlig for dit websted?
Hvad jeg fortælle nogen der kommer til mig er lave dine lektier. Se på, hvad virksomheden har gjort for tidligere kunder. Se på hvad omkostningerne er, og hvad er inkluderet i prisen? Hvordan fandt du dem? Kan du kontakte dem på telefon? Eller de kontakte dig? Kig på deres placeringer. Hvilke metoder bruger de til at give dig dine resultater? Er de en af de gode? Kan du stole på dem for at få arbejdet gjort? Stille så mange spørgsmål som du overhovedet kan, for at finde ud af, hvis det de siger giver mening for dig. Bede dem om at sætte det i vilkår du kan forstå og holde sig væk fra fancy computer snakken og sidst men aldrig det mindste, gå til mere end ét selskab.
Et eksempel på en god SEO-kampagne er igangværende arbejde, åben kommunikation og vilje til at hjælpe dig med at forstå optimeringen, selv. Nogen etiske og ærlig virksomhed ønsker at have en løbende forhold med deres kunder. De ønsker deres kunder til at føle, at de behandles godt under hvert trin i processen. Så når du er på udkig efter din SEO-firma, Sørg for at de gør du føler at du vil blive inkluderet i processen og ikke bare kastet til hunde, når du har underskrevet på den stiplede linje.
Link udvikling er blot ét eksempel på igangværende arbejde, der skal gøres på et konsistent grundlag. I enkle vendinger er link udvikling, hvordan søgemaskiner finde dit websted. Jo flere links du har kommer, jo hurtigere du vil blive fundet.
Internettet udvikler sig hver dag og søgemaskiner forsøger konstant at forblive et skridt foran SEO-virksomheder. De hyppige skift af søgemaskinen algoritmer er blot ét eksempel, så det er en god ide at finde en SEO-firma, der vil bo på toppen af SEO-metoder og praksis, hvis der sker ændringer i algoritmen og du få droppet som sidste uger kartoffelsalat. Disse to grunde alene er derfor, du bør finde en virksomhed, der er på udkig efter længe terne forbindelser og ikke dem, der forsøger at få dig den nemme svar og få dig op i søgningen søgemaskine placeringer hurtigt og faldt endnu hurtigere.
I denne industri skal du arbejde med blind tro… en skræmmende tanke, og der er mange virksomheder derude, der har sat en dårlig stigmatisering på SEO. Mange mennesker har været brændt mere end én gang. Hvis jeg havde en nikkel for hver gang jeg hørte en historie om en SEO-firma, der rakte løfter og ikke kunne levere jeg ville blive pensioneret og lever i Tahiti lige nu. De råd jeg har for “newbies” kommer ind på e-business er gøre din forskning, finde ud af din konkurrence, og sørg for at du ser på alle dine muligheder inden du vælger din SEO leverandør, fordi hvis noget lyder rigtig godt, der kunne være en stor , stygge ulv bag den røde sjal klar til at opsluge dig.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *